پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان  به مناسبت رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  در متن این پیام آمده است:

۲۸صفر، سالروز رحلت آخرین فرستاده خدا، اسوه ی اخلاق در جهان، حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و شهادت مظلومانه کریم آل طه، دومین امام معصوم، سیدِ جوانان اهل بهشت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین ۳۰ صفر روز غمبار سالگرد شهادت غریبانه و مظلومانه امام علی بن موسی الرضا(ع) است، که بدین جهت در سوگ کوچ این عزیزان جان نشینیم.

رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. بی شک، راه رستگاری انسان در دو جهان تمسک به اهل ‌بیت معصوم است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام، آدمیان را به سوی عاقبت به خیری در دو عالم سوق می دهد.

امید است در سایه عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری نائب بر حقش، امام خامنه ای(مد ظله العالی)، توفیق پیروی از کلام حق را داشته باشیم.

اینجانب فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دومین نور ولایت، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را بر تمامی مسلمین  و ارادتمندان اهل بیت، به ویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 66024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد