پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید محمد مهدی شاهقدمی در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به دانش آموزان، معلمان و مدیران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آنرا شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور "اندیشه " و "تفکر" آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت، بار دیگر فصل روشن "مهر" از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی دانش پژوهان آغوش می گشایند.

همانگونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یاد آور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه ی دانایی و توانایی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز همدانی تبریک و شادباش گفته و توفیق روز افزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده سازان این خاک پر گهر را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم.

محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 66011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد