پیام مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت ، متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‌تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

۳۱ شهریور سالگشت یورش استکبار جهانی به آرمانهای انسانیت و تدین با اهدافی شوم بود، سالگشت حمله دیوان به خاک و ناموس ایران اسلامی. یادآور هجوم تمام ابرقدرت های جهان در برابر نهال نوپای انقلاب.

اما آنچه از آن غافل بودند، آزادگی مردان و زنان، نوجوانان و جوانان ایرانی بود و شیدایی شان به مبارک واژه ی جمهوری اسلامی ایران است که برای بدست آوردنش سالها مرارت کشیده و خون ها داده اند.

با به صدا در آمدن شیپور شوم جنگ، صحنه فراهم شد برای جهادی در راه آرمانهای ناب انقلاب اسلامی، ارتشی و سپاهی، کارمند و پیشه ور، همگان لبیک گوی پیر فرزانه انقلاب حضرت روح الله (ره) شدند و جان در گرو اخلاص، دوشادوش هم، به نبرد پلیدی ها رفتند.

فرزندان خمینی (ره)، شورمند و دست افشان مجاهدانه در راه حفظ کیان و ناموس ایران اسلامی و آرمانهای مقدس انقلاب، با تاسی از آموزه های ناب ایرانی اسلامی خود، رزمیدند و شرح رشادت ها و جانبازی هاشان شهره گیتی شد.

آنک پس از گذشت سالها از آن روزها، هنوز بر آن طریق و لبیک استواریم، هنوز هم شیدای درخت تناوری هستیم که روزگاری نهالی کوچک بود و با خون پاک برترین فرزندان این سرزمین بالید. هنوز هم استواریم برآن عهد که با رهبر کبیر انقلاب بستیم و پشتیبان ولایت خواهیم بود، سرباز جان بر کف حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) هستیم تا مباد این سرزمین جولانگه بدخواهان نظام مقدس اسلامی ایران شود.

اینجانب ضمن تهنیت ایام گرامیداشت دفاع مقدس و پاسداشت رشادتهای رزمندگان اسلام، از خداوند سبحان توفیق ادامه ی طریق شهدا و جانبازان جنک تحمیلی و انقلاب اسلامی را برای خود، پرسنل خدوم اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و آحاد جامعه مسئلت دارم.

دکتر عباسعلی اویسی

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 66001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد