پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر تندبادهای پیاپی و جنگ نامتوازن با ابرقدرتهای زمانه در جنگی نابرابر،  مرهون حماسه بی‌نظیر و دلاورمردی‌های فرزندان سلحشور و غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و ایثارگری‌ها و جانبازی‌های زنان و مردان آزاده ای است که در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند و تا پای جان از کشور عزیزمان دفاع کردند.

در این راه افتخارآمیز و پر فراز و نشیب، چه سروقامتان نیکوصفتی که در خاک و خون غلطیدند تا ذره ای از خاک عزیز این مرزوبوم زیر یوغ دشمن باقی بماند.


بی شک تلاش در جهت باروری ثمره ی خون شهیدان سرافراز که گنجینه ای از ارزش های فرهنگی و معنوی برایمان به یادگار گذاشته اند، برعهده ی تک تک کسانی است که از برکت وجود شهیدان والامقام اکنون از شر کینه توزی های استکبار جهانی در امان مانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و دومین  سالگرد هفته دفاع مقدس، جانفشانی ها، رشادت‌ها  و از خودگذشتگی‌های  شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان عزیز را ارج نهاده و از درگاه احدیت، عزت و سربلندی میهن عزیز اسلامی را در سایه  توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسالت دارم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 65998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد