پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت  هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، دکتر علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است :

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های سلحشوران این مرز و بوم، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، داستان مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان ، مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده اند، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند و جزو  برجسته ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور را در نسل های آینده به ودیعه خواهد گذاشت.

هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا عالی‌ترین تجلیات خصال نیک انسانی را که در قاب مجاهدتی سخت، تجسم یافت، بازخوانی کنیم و به یادآوریم که هرگاه سرهایمان را به خدا سپاریم و دستمان را به یکدیگر دهیم و پایمان را از بند وابستگی برهانیم، مرزهای شرفمان از هر گزندی دور می‌ماند و بلندترین قله‌های عزتمان، فتح می‌شود.

 اینجانب ،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور دلاورمردی ها و جانفشانی های شهداء و ایثارگران جان برکف ایران اسلامی است، مقام شامخ شهدا را ارج نهاده ،به محضر همه ایثارگران، خانواده های معزز شهداء، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس ادای احترام نموده و توفیقات روزافزون همگان را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

دکتر علیرضا وحید زاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 65994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد