پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان

حل مشکلات افراد ناشنوا و کم‌شنوا و توانمندی آنان در عرصه‌های شغلی و اجتماعی و دسترسی کامل آنها به خدمات مورد نیاز از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

هشتم مهرماه مصادف با ۳۰ سپتامبر به عنوان روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده که از اهمیت فرهنگ ارتباط با این افراد از جامعه را  نشان می دهد ، خداوند گرچه به ظاهر از افرادی برخی از نعمت ها را می گیرد، ولی در عوض قدرتها و توانمندی های فراوان و گسترده ای را به ایشان عنایت می کند که به‌ راستی می شود گفت این پاک زیستان، توانمندانِ راستین روزگاران هستند.

روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان یاد آور آن است تا با همسویی گام ها و همصدایی نواهای وحدت بخش، مسیر برابر سازی فرصت‌ها و توانمند سازی افراد با اختلالات شنوایی تداوم یابد وآگاه سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه از طریق توسعه و تقویت آموزش، زمینه رشد و تعالی و درک متقابل افراد نا شنوا و کم شنوا را به دنبال کند .

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان،   فرصت را غنیمت دانسته و از تمامی تلاش های ارزشمند صورت پذیرفته توسط انجمن های فعال در حیطه ناشنوایان و خانواده‌هایی که ظرفیت عشق ورزیشان به کودکان خود را تا بی نهایت گسترده ساخته اند و از همکاران تلاشگر خود در بهزیستی استان سمنان از صف تا ستاد قدردانی کرده و برای همگان از خداوند دانا و شنوا سلامت، سعادت و سربلندی در دستیابی به اهداف بلند پیش روی را مسألت دارم .

دکتر محمود منطقی 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 65986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد