نشست حمایت یابی طرح مانا و ماز در شهرستان سراوان برگزار شد

نشست حمایت یابی طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) و طرح ماز (مشارکت اجتماعی زنان) در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، نشست نشست حمایت یابی طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) و طرح ماز (مشارکت اجتماعی زنان) در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.

عزیز ارباب رئیس اداره بهزیستی شهرستان سراوان اظهار داشت :  طرح های مانا و ماز برای ایجاد گروه‌های نوجوانان و جوانان و زنان در محلات توسط سازمان بهزیستی و با هدف تقویت روحیه مشارکت اجتماعی جامعه هدف خود ایجاد شده است که تسهیل‌گران آموش دیده بهزیستی با حضور در جمع این گروه‌ها آموزش‌هایی در خصوص شیوه احصاء مسایل و دغدغه‌ها، ارایه راه‌حل، برنامه و پروژه به آنها ارایه می‌کند.

عزیز ارباب گفت : در این نشست که با هدف جلب مشارکت سایر نهاد های شهرستانی در این طرح ها برگزار شد دکتر محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، روسای ادارات ورزش و جوانان، کتابخانه ها، شرکت توزیع برق، آموزش و پرورش، شورای شهر، شهردار و شوراها و دهیار روستاهای غفور آباد، دشتوک آباد و همچنین برخی از نوجوانان و مادران شرکت داشتند.

رئیس بهزیستی سراوان بیان کرد : پس از ارائه جزئیات طرح جهت حاضرین، نوجوانان و زنان حاضر در جلسه به بیان ایده ها و طرح های خود پرداختند.

عزیز ارباب تصریح کرد : حمایت از بانوان در تشکیل تعاونی ها و اعطای تسهیلات بلاعوض توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسطیح زمین ورزشی روستای غفور آباد توسط شهرداری و شورای شهر، تامینمکان و تجهیزات برای برگزاری کلاس ها در منطقه توسط موسسه خیریه حیدر کرار، تخصیص کتاب به روستای دشتوک توسط اداره کتابخانه ها، تامین چرخ خیاطی برای بانوان توسط کمیسیون بانوان فرمانداری، ایجاد فضای فروش محصولات صنایع دستی توسط اداره میراث فرهنگی و تامین روشنایی روستای جهاد آباد شهرستان از جمله مهمترین مصوبات این نشست بود.

کد خبر 65985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد