پیام گرامیداشت مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستسی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هفته دفاع مقدس همواره  یادآور حماسه ها و رشادتهای بزرگمردانی است که در برابر شیاطین جهانی و دشمنان قسم خورده ی انقلاب ایستادگی کردند و از جان خود برای امنیت و آسایش هموطنان گذشتند. دشمنانی که در جنگی نابرابر و تحمیلی برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی نقشه های شوم در سرداشتند اما بزرگمردان دفاع مقدس با درایت رهبری آزاده و فرزانه روزهای بزرگ و بیادماندنی را در تاریخ ایران و جهان به ثبت رساندند.

دفاع مقدس زنده نگاه داشتن باور مردمی است که  با پشتکار و تلاش بسیار از بند استعمارجهانی گسستند و با همت و غیرت خود مسیر پیشرفت را در عرصه های جهانی طی کردند که امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان از فتح قله های علم و عمل و اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصتی است برای پاسداشت و یادآوری جانفشانی های های دلیرمردان و شیرزنان عرصه مقاومت به نسل های جدید تا همواره در خاطر داشته باشند که این امنیت و آسایش ثمره خون کسانی است که از جان خود گذشتند تا کوچکترین گزندی  به ملت شریف و تمامیت ارضی ایران اسلامی وارد نشود.

لذا اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و ولایتمدار ایران به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده بزرگوار شهدا تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی گیلان

کد خبر 65979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد