آگهی فراخوان تأسیس مرکز غیردولتی – ندای مهر

اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در نظر دارد در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور، فعالیت " تأسیس و راه‌اندازی مرکز روزانه ندای مهر شهرستان بجنورد" را واگذار نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی ؛ در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور، فعالیت " تأسیس و راه‌اندازی مرکز روزانه ندای مهر شهرستان بجنورد" را واگذار میگردد.

تعریف:

مرکز ندای مهر به مرکزی اطلاق می‌شود که به دختران در معرض آسیب اجتماعی، خدمات تخصصی مددکاری، روان‌شناسی، حقوقی، پزشکی و ... را به منظور توانمندسازی آنان به صورت روزانه یا شبانه‌روزی، تحت نظارت سازمان بهزیستی ارائه می‌دهد.

اهداف:

  • شناسایی و جذب دختران در معرض آسیب اجتماعی
  • انجام مداخلات تخصصی فردی، اجتماعی، خانوادگی به منظور ارتقای سطح زندگی دختران در معرض آسیب اجتماعی
  • کمک به ارتقای سطح امنیت زندگی دختران در معرض آسیب اجتماعی

صرفاً مؤسساتی می‌توانند نسبت به راه‌اندازی مرکز ندای مهر در قالب برنامه‌ی حمایت از دختران در معرض آسیب اقدام نمایند که مشروط به داشتن شرایط ذیل باشند:

1ـ دارای پروانه تأسیس مؤسسات مشمول بند 13 ماده یک فصل اول آئین‌نامه داخلی ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب شورای معاونین سازمان بهزیستی در جلسه مورخه 06/06/96.

تبصره 1: اساسنامه مؤسسه باید با اهداف اجرای طرح در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده باشد.

تبصره 2: مؤسسات دارای پروانه فعالیت در حوزه‌ی اجتماعی در اولویت می‌باشند.

2ـ با توجه به حساسیت فعالیت مرکز و لزوم توجه به خاص نسبت به تأمین شرایط جسمی، روانی، اجتماعی، عاطفی، شناختی و معنوی دختران در معرض آسیب، مؤسسه ملزم به بکارگیری نیروی انسانی متخصص مطابق دستورالعمل می‌باشد.

3ـ مؤسسه موردنظر موظف است کلیه مطالبات نیروی انسانی بکارگرفته‌شده را برابر با قوانین کار، تأمین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوط در برابر مراجع قانونی ذی‌صلاح پرداخت نماید.

4ـ پرداخت کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات و ...( در صورت شمول) به عهده‌ی مؤسسه است.

5ـ مؤسسه‌ی موردنظر باید توان پشتیبانی تیم مددکار و روان‌شناس را جهت اعزام موارد ارجاعی از سوی سازمان بهزیستی در تمام 24 ساعت شبانه‌روز داشته باشد.

6ـ داشتن کد اقتصادی، سابقه‌ی مالیات و بیمه‌ی تأمین اجتماعی برای مؤسسه الزامی است.

7ـ بهزیستی در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

8ـ مؤسسه منتخب تأیید می‌نماید که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب سال 1399 نمی‌باشد و چنانچه تخلف این موضوع به اثبات برسد، بهزیستی حق رد پیشنهاد ارائه‌شده را داشته و می‌تواند تضمین شرکت در استعلام را به نفع خود ضبط نماید.

9ـ مؤسسه منتخب حق واگذاری موضوع قرارداد/تفاهم‌نامه را چه به صورت کلی و یا جزئی و به هر نحو به سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد.

لذا از کلیه مؤسسات غیردولتی واجد شرایط که صاحب تجربه، توانائی و صلاحیت بوده و در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات به گروه هدف متقاضی می‌باشند، دعوت به همکاری به عمل می‌آید.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات لازم و تکمیلی می‌توانند به معاونت اموراجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی به آدرس خیابان بهزیستی، روبروی پارک دانشجو مراجعه یا با شماره تلفن 32257791 با کارشناس مربوطه سرکارخانم زمانی تماس حاصل نمایند.

کد خبر 65973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد