دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی

دوره بازآموزی کمیسیون توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت در محل اداره کل بهزیستی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت در محل اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی برگزار شد.

روز چهارشنبه مورخ ٢٩ شهریور ١۴٠١ دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت منطبق بر طبقه بندی بین المللی عملکرد، ناتوانی و سلامت (ICF) با حضور محسن توحیدی مقدم مدیر کل، هاجر آزاد معاون توانبخشی و با تدریس سرکار خانم نجیبه فلاحی دبیر کمیسیون تعیین نوع و شدت معلولیت بهزیستی کشور برای کلیه اعضای کمیسیون استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان ضمن خوشامدگویی به کلیه اعضای حاضر در جلسه از حضور و همکاری بی شائبه پزشکان و کارشناسان عضو کمیسیون بخصوص اعضای مدعو در جلسات کمیسیون قدردانی کردند و بر اهمیت جایگاه کمیسیون پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت به عنوان نخستین گام ورود به سازمان بهزیستی و ارائه خدمات تخصصی تاکید نمودند. در ادامه معاون توانبخشی استان مطالبی در خصوص الکترونیکی شدن خدمات سازمان و ارائه خدمات مطابق با کمیسیون پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت عنوان نمودند و بر لزوم برگزاری این دوره ها جهت بروز رسانی تشخیص نوع و تعیین شدت معلولیت بر اساس آخرین دستورالعمل ها تاکید نمودند.

این دوره یکروزه در راستای بازآموزی و به روزرسانی اطلاعات اعضای کمیسیون های تشخیص نوع و شدت معلولیت در سطح استان بصورت کارگاهی و به شکل گزارش موردی از هر نوع معلولیت برگزار گردید.

شایان ذکر است دبیر کمیسیون تعیین نوع و شدت معلولیت بهزیستی کشور با حضور در جلسات کمیسیون شهرستان های بجنورد و شیروان پرونده‌های طرح شده در جلسات کمیسیون این دو شهرستان را پایش نمودند.


دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی


دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی


دوره بازآموزی کمیسیون پزشکی توانبخشی

کد خبر 65970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد