پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی استان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را خدمت دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس، کارکنان بهزیستی استان و جامعه هدف تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان درمتن این پیام آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدقین
هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌ها است. یادآور مردانی که مردانگی آفریدند دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های‌عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگارمانده وخواهد ماند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان یک ارزش فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد.
شاهقدمی افزودند : گرامی می‌داریم یاد وخاطره ماندگار مردان و زنان غیور ایران زمین که به پیروی از امامشان حضرت سیدالشهدا حسین بن علی (ع)، جان بر کف نهاده، در مقابل خصم نابکار شجاعانه ایستادگی کردند و مرزهای شرافت و سربلندی را با تقدیم جان شیرینشان پاس داشتند. وجب به وجب این خاک زرنگار معطر به عطر خون پاک جوانان وطن است.
همۀ درود و ستایشمان نثار شهیدان والاتبار، جانبازان والا مقام و خانواده‌های ‌عظیم‌الشأن و صبورشان که متانت و بردباری را معنا بخشیدند.
در این روزهای تاریخ‌ساز، یاد وخاطره یاران آسمانیمان، شهیدان ورزشکار، این دلاورمردان قهرمان را نیز گرامی داشته وارج می‌نهیم.
راهشان پر رهرو باد.

محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 65952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد