مهدیشهر | بازدید و دیدار مدیرکل از موسسه خیریه امیرالمومنین

مدیرکل بهزیستی استان زمینه و پیش نیاز هر همکاری و همراهی را شناخت کامل فی مابین بیان داشتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، مدیرکل با رئیس و جمعی از اعضاء هیت مدیره موسسه خیریه امیرالمومنین شهر شهمیرزاد طی بازدیدی از موسسه خیریه ، دیدار و گفتگو کرد .

در این بازدید و دیدار معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان ، امام جمعه ، شهردار ، رئیس شورای شهر شهمیرزاد و گلوریان رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر نیز همراهی می کردند .

دکتر منطقی در این جلسه ضمن خداقوت به اعضاء موسسه خیریه امیرالمومنین شهمیرزاد بمنظور ارائه خدمات به جامعه هدف و تقدیر از میزبانی و برگزاری جلسه و بازدید ، گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی ارائه و توضیحاتی بیان داشتند .

وی در ادامه رویکرد سازمان بهزیستی در بحث سالمندان را حول چهار برنامه ی نگهداری سالمندان در منزل ، ارائه خدمات مراقبتی به سالمندان در منازل ، ویزیت در منزل و نگهداری در مراکز شبانه روزی بیان و رویکرد جدید این سازمان را در مراکز شبانه روزی خانه های حمایتی کوچک عنوان داشتند .

منطقی در توضیح این رویکرد جدید گفت : این مراکز با تعداد کم سالمند و حداکثر 10 نفر و در محیطی شبه خانواده و با اصل نگهداری و کنترل سلامت سالمند راه اندازی تا سالمندان با مسائل و مشکلات مراکز نگهداری با ظرفیت بالا مواجه نشوند .

مدیرکل بهزیستی استان زمینه و پیش نیاز هر همکاری و همراهی را شناخت کامل بیان و افزودند : بمنظور ارتقاء سطح همکاری فی مابین بهزیستی و موسسه خیریه امیرالمونین شهمیرزاد نیازمند آشنایی با دستورالعمل ها و قانوین و محورهای فعالیت است و این امر با استمرار جلسات و ارتباط موثر بوجود خواهد آمد .

وی در پایان سخنان خود آمادگی بهزیستی استان را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها با کلیه شرکای اجتماعی و مراکز غیردولتی در ابعاد مختلف و در کلیه فعالیت های بهزیستی اعلام و نتیجه محور بودن فعالیت ها را والاترین هدف در ارائه خدمات بیان داشتند .

پیش از ایشان دکتر نیکزاد رئیس هیت مدیره موسسه خیریه امیرالمونین شهمیرزاد ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه گزارشی از روند خدمات ارئه شده توسط موسسه خیریه ارائه و آمادگی خود را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها در زمینه های مختلف پیرامون اهداف و وظایف بهزیستی اعلام داشتند .

کد خبر 65951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد