روابط عمومی‌ها باید مدیران دستگاه را پاسخگو کنند

استاندار کرمان در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان گفت: روابط عمومی‌ها باید مدیران دستگاه را پاسخگو کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر محمدمهدی فداکار در دومین روز از دوره آموزشی فن بیان و آیین سخنوری ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان، عملکرد روابط عمومی را در موفقیت و یا عدم موفقیت یک دستگاه موثر دانست‌ و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها با وجود اینکه جنبه اداری دارند، اما بخشی از رسانه‌های جامعه و اثرگذار در حوزه اجتماعی هستند
فداکار افزود: روابط عمومی اگر با رسانه کار نکند و اصول و چارچوب‌های رسانه را نداشته باشد، پیام آن دستگاه منتقل و باور نمی‌شود
استاندار کرمان گفت: روابط عمومی با حضور به موقع در عرصه و روایت دقیق و اثرگذار، باید مبنای اطلاع‌رسانی باشد
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ادامه افزود: خیلی وقت‌ها خدمات دستگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود، ضرورت‌های دستگاهی را باید بشناسیم و اجازه ندهیم که آسیبی به آن وارد شود
فداکار اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید مدیران دستگاه را پاسخگو کنند، مسائل مرتبط را از جامعه به مدیر مربوطه انتقال داده و پاسخگوی مخاطب و جامعه هدف خود باشند
شایان ذکر است کارشناسان روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان نیز در دوره فن بیان و آیین سخنوری که از سوی اداره کل روابط‌ عمومی استانداری، شورای هماهنگی روابط عمومی استان، انجمن روابط عمومی کرمان و با همکاری مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به مدت دو روز( ۲۸ و ۲۹ شهریور) و با تدریس زهره سادات هاشمی مجری ارشد صدا و سیما کشور و روح الله محیاپور برگزار شد ،حضور داشتند.

روابط عمومی‌ها باید مدیران دستگاه را پاسخگو کنند

کد خبر 65938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد