تعامل کمیته امداد و بهزیستی کیفیت خدمات به جامعه هدف را ارتقاء می دهد

نشست هم اندیشی مسئولین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مدیران کل دو نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن تقدیر از همکاری های مدیرکل و مجموعه کمیته امداد حضرت امام(ره) در پیشبرد اهداف بهزیستی گفت: جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) افرادی هستند که بعد از حضرت حق کمتر کسی صدایشان را می شنود و با توجه به شرایط خاص جامعه، وظیفه این دو نهاد سنگین تر خواهد بود.

نصیری افزود: این افراد نسبت به نظام وفادار بوده و در بازدیدهای انجام شده این نکته به شکل مشهودی نمایان است و می طلبد در ارائه خدمات به آنها با یک وحدت رویه بهتر خدمات رسانی صورت گیرد. تعامل و هماهنگی بین دودستگاه میتواند هم افزایی خوبی در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف دودستگاه  را به همراه داشته باشد تا از مشکلات اساسی جامعه هدف کاسته شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) استان در این دیدار ضمن اشاره به ماموریت های گسترده حمایتی و تخصصی بهزیستی خاطر نشان کرد : به لحاظ تنوع و گستردگی خدمات بهزیستی بهره مندی از ظرفیت های مشترک دو مجموعه موثر و راهگشا خواهد بود.

محمدی استفاده از توان خیرین و مراکز مثبت زندگی، اطلاع رسانی طرح ها و برنامه های غربالگری و پیشگیری، آموزش مهارتهای زندگی و آموزش خانواده، اجرای برنامه های مشترک در مناسبت های دو نهاد  را ازجمله زمینه های همکاری های مشترک اعلام کرد و اظهار داشت: در ارائه خدمات بهتر به محرومان و نیازمندان تحت پوشش دو  نهاد  قطعا می‌توان همکاری و تعامل مطلوب را بین دو دستگاه برقرار کرد.

کد خبر 65933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد