برگزاری مجمع مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان

مجمع مشورتی با بررسی مسائل و مشکلات مربوط به خانه و خانواده دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان در فضای مجازی (اسکای روم) و با حضور مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ، مدیرکل ، معاون اموراجتماعی و کارشناسان دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان و مدیران خانه های کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، درابتدا سعید بابائی ؛ مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور هدف از برگزاری این جلسه را اطلاع از وضعیت و شرایط نگهداری از فرزندان مقیم خانه های کودکان و نوجوانان استان و رسیدگی به چالش ها و مشکلات آنها اعلام کرد .

برگزاری مجمع مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان

وی همچنین بر اهمیت تعامل سازنده و مطلوب میان مدیران خانه ها و فرزندان و نیز بکارگیری مربیان مجرب و آموزش دیده و نظارت مستمر و پویای بهزیستی کردستان بر این مراکز تأکید نمود .

سپس حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تقدیر از زحمات معاونت اموراجتماعی و کارشناسان حوزه شبه خانواده استان ، خواستار توجه هرچه بیشتر دفتر امور کودکان و نوجوانان کشور به خانه های استان شد .

برگزاری مجمع مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان

در ادامه محسن شجاعی ؛ معاون اموراجتماعی بهزیستی کردستان طی سخنانی ضمن تشکر از حسن توجه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به فرزندان بهزیستی ، برگزاری چنین جلساتی را در پیشبرد اهداف سازمان در امر تربیت و پرورش فرزندان مقیم خانه ها مفید و ضروری دانست .

برگزاری مجمع مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کردستان

در پایان جلسه هریک از مدیران خانه های کودکان و نوجوانان استان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد خود ؛ به بیان مشکلات و چالش های موجود پرداخته و پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح نمودند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد