بدرقه ای مادرانه برای رفتن در آغوش مادر/ خداحافظی با اشک و لبخند

برای مربیانی که خدمت خود را در مراکزی بنام شیرخوارگاه انجام و کارشان نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است بهترین خاطره آنها واگذاری کودکان این مراکز به خانواده های متقاضی فرزند خوانده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، و امروز در آخرین روزهای فصل تابستان و برای دومین بار در شهریوررماه سال جاری شیرخوارگاه بهزیستی ایلام میزبان محفلی از جنس شادی و اشک بود، امروز زوجی دیگر با تقبل سرپرستی یکی دیگر از کودکان شیرخوارگاه بهزیستی ایلام طعم مادر و پدر بودن را چشیدند.

این محفل شادی اما با بدرقه ای همراه با لبخند و اشک مربیان همراه بود، کسانیکه با عشق و محبت خلاء پدر و مادر را برای این کودکان پر و امروز همان کودک اگرچه از آنها جدا  میشد ولی از شوق صاحب سرپرست شدن با لبخند و اشک از او خداحافظی کردند.

امروز پسر بچه شیرخوارگاه بهزیستی ایلام با حضور معاون امور اجتماعی، رییس بهزیستی شهرستان ایلام و جمع دیگری از مسئولان بهزیستی در میان بدرقه مادرانه مربیان شیرخوارگاه در آغوش امن مادر جا گرفت.

به گفته معاون امور اجتماعی  اداره کل بهزیستی ایلام، امسال تاکنون 2کودک این شیرخوارگاه به فرزند خواندگی سپرده شده است.

"علی محمودی" افزود: اکنون چهار کودک دیگر در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام نگهداری شده که یکی از آنها شرایط لازم برای فرزند خواندگی  را دارد.

کد خبر 65919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد