پردیس| برگزاری دومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی

دومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان پردیس با حضور ابوالفضل کرمانی سرپرست بهزیستی شهرستان، کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی، مسئولین شهری و اعضای معتمدین شورای مشارکت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس، در آغاز جلسه از مشارکت مسئولین شهرستان در رفع مشکلات مددجویان تشکر کرد و در ادامه بر لزوم مشارکتهای مردمی و کمک به جامعه هدف این شهرستان تاکید داشت.  

وی ضمن بیان اهداف، شورای مشارکتهای مردمی را به عنوان مرجع تصمیم گیری در زمینه جلب، جذب و هزینه کرد عنوان کرد و به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص پیگیری مصوبات  سه ماهه اول سال جاری پرداخت.  

سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس نتایج حاصله در مشارکت‌های مردمی را قابل رضایت دانست و در ادامه به برخی از خدمات و اقدامات انجام شده برخی خیرین و موسسات در زمینه تهیه و توزیع البسه و لوازم التحریر در سال جدید که همگام با اجرای پویش کشوری مشق مهر بود اشاره کرد.

کرمانی در پایان جلسه به دستور کار جلسات بعد پرداخت که ارائه راهکار برای تامین بسته های آموزشی، درمانی و معیشتی خانواده های تحت پوشش بود.

کد خبر 65914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد