🔶🔷 مدیر کل بهزیستی استان  با امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا دیدار و گفتگو کرد

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ازنا، رئیس فناوری و روابط عمومی با امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل بهزیستی استان لرستان  با امام جمعه شهرستان ازنا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان  به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ازنا، رئیس فناوری و روابط عمومی با حجت الاسلام سپهوند دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به نقش محوری ائمه جمعه در هماهنگی مدیران و مسئولین شهرستانی  در راستای تقویت روحیه جهادی و خدمتگزاری را بسیار موثر و کلیدی خواند و افزود، توقع داریم در خطبه های نماز جمعه فعالیت های بهزیستی بمنظور آگاهی بخشی جامعه تشریح شود و همچنین برای تامین نیازهای ضروری جامعه هدف بهزیستی از ظرفیت خیرین و نیکوکاران شهرستان استفاده شود.

 حجت الاسلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مدیران و کارکنان بهزیستی، گفت: رویکرد مثبت مدیر کل بهزیستی استان و نگاه انقلابی و جهادی به مشکلات و همچنین ارتباط و تعامل سازنده ای که با روحانیت دارد قطعا پیشبرد اهداف خیرخواهانه را تسریع خواهد بخشید و ما نیز قول میدهیم که صدای مسئولین بهزیستی را به گوش خیرین و نیکوکاران و مردم ولایت مدار شهرستان ازنا برساند

مدیر کل بهزیستی استان با فرماندار شهرستان ازنا دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر کل بهزیستی لرستان در دیدار با محمد رضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ضمن تشریح فعالیت های سازمان بهزیستی گفت: معلولان ولی نعمتان ما هستند و ما امیدواریم بتوانیم با تلاش خود اندکی از درد و آلام این عزیزان را تقلیل دهیم

 همایون عمودی زاده در ادامه از فرماندار ازنا خواست تا با حمایت های خود بهزیستی را در راستای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف و معلولان یاری کند.

 در این جلسه که امام جمعه، رئیس بهزیستی ازنا، رئیس اداره فناوری و روابط عمومی حضور داشتند عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن قدر دانی از تعاملات سازنده فرماندار شهرستان ازنا، بر ضرورت پیگیری جلسات و مصوبات مناسب سازی، شورای سالمندان و استفاده از ظرفیت خیرین بمنظور جذب مشارکت های مردمی تاکید کرد.

 بازدید مدیر کل بهزیستی استان از مراکز مثبت زندگی شهرستان ازنا

در راستای بررسی عملکرد و ارزیابی عملکرد مراکز مثبت زندگی شهرستان ازنا همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان بهمراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان و مسئول فناوری و روابط عمومی از مراکز مثبت زندگی این شهرستان بازدید کردند.

 عمودی زاده ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های سازمانی و شیوه های حرفه ای و اخلاق مداری و روحیه جهادی و انقلابی در راستای فراهم کردن شرایط آسان برای مراجعه افراد دارای معلولیت به مراکز مثبت زندگی و خدمت رسانی هر چه بهتر به این عزیزان گفت: شیوه های درست مددکاری و داشتن تعهد و تعامل با مددجویان موجب ایجاد ارتباط دو سویه و آرامش در مراجعه به مراکز مثبت زندگی خواهد شد.

در این سفر مدیر کل بهزیستی استان از چهار مرکز مثبت زندگی و مرکز توانبخشی معلولین بهزیستی شهرستان ازنا بازدید کرد و مسائل و مشکلات این مراکز را احصا و توصیه های لازم را بمنظور ارائه خدمت بهتر به مددجویان و جامعه هدف تذکر داد.

کد خبر 65894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد