نشست مشترک مدیران کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان

دکتر ولی‌اله نصر مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی با حجت الاسلام والمسلمین معتمدی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان دیدار کردند.

دکتر ولی‌اله نصر مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی با حجت الاسلام والمسلمین معتمدی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان دیدار و در راستای تعامل دوجانبه در جهت تقویت و تعالی کتابخانه بهزیستی استان و ارتقا فرهنگ کتابخوانی در کارکنان و جامعه هدف بهزیستی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی با تشریح ظرفیت های انسانی و امکانات بهزیستی استان گفت: یکی از راه های زیست بهتر مردم در جامعه گرایش به مطالعه و کتابخوانی است که باعث افزایش دانش و آگاهی های عمومی شده و در زمینه فردی و اجتماعی اثرات سازنده بسیاری دارد و ما در سازمان بهزیستی تمایل داریم با همکاری و مساعدت دستگاه های فرهنگی و شرکای اجتماعی از جمله نهاد کتابخانه های عمومی درصدد ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان و جامعه هدف که افراد بسیاری را شامل می شود، هستیم لذا آمادگی داریم امکانات‌ و ظرفیت های موجود را برای این امر مهم به کار بگیریم.

رمضانعلی معتمدی سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان نیز با تمجید از اراده مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان در راه ارتقا فرهنگ عمومی جامعه به ویژه کارکنان و خانوارهای تحت پوشش این سازمان گفت: با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه که افزایش سطح آگاهی و مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی را در پی دارد می توان بر بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی غلبه کرد.

وی ادامه داد: نهاد کتابخانه‌های عمومی در تعاملاتی که با سایر دستگاه ها و نهادهای عمومی، خصوصی و دولتی داشته و خواهد داشت مبادرت به توسعه کتابخانه ها دارد و این آمادگی وجود دارد که امکانات مرتبط را در اختیار بهزیستی و جامعه هدف این سازمان قرار دهد.

در پایان این نشست مقرر پس از بازدید کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از امکانات و ظرفیت های اداره کل بهزیستی در زمینه راه اندازی کتابخانه مشارکتی اقدامات لازم انجام گیرد، همچنین ضمن اهدای تعدادی کتاب به خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت سازمان، فرزندان مقیم در این خانه ها به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های این نهاد درآیند.

کد خبر 65889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد