تاکید  مدیرکل بهزیستی ایلام بر تداوم همکاری‌ها با جهاددانشگاهی در خدمت بهتر به جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی ایلام بر تداوم همکاری‌ها با جهاددانشگاهی استان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: شرکای اجتماعی تنها به معنای خیرین نیست بلکه دستگاه‌ها و نهادهای دیگر به بهترین شکل می‌توانند یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، «حسین نورعلیوند» در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام به میزبانی بهزیستی  اظهار کرد: قانع نشدن به وضع موجود و حرکت در راه رسیدن به مطلوب‌ها سرلوحه کار جهادگران است.

وی با بیان اینکه جذب شرکای اجتماعی از محوری‌ترین برنامه‌های بهزیستی برای خدمات بیشتر و بهتر به جامعه‌ی هدف است، گفت: شرکای اجتماعی تنها به معنای خیرین نیست بلکه دستگاه‌ها و نهادهای دیگر به بهترین شکل می‌توانند یاریگر جامعه هدف باشند.


مدیرکل بهزیستی ایلام با تاکید بر اینکه نتیجه‌ی انعقاد تفاهم‌نامه‌ها باید استفاده متقابل دستگاه‌ها از ظرفیت‌های یکدیگر باشد، تصریح کرد: این مجموعه به اجرا شدن تمام بندهای تفاهم‌نامه‌ها مقید است و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


«سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف آموزش و اشتغال ، پژوهشی و فرهنگی اظهار کرد: امیدواریم همکاری‌های گذشته دو دستگاه در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

کد خبر 65883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد