دیلم | حذف آسیب های اجتماعی ممکن نیست ولی با برنامه ریزی مناسب می توان آن را کنترل و کاهش داد

کارشناس مسول امور آسیب دیدگان بهزیستی استان بوشهر و رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم با رئیس دادگستری شهرستان دیلم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهرمعصومه خلیقی نسب کارشناس مسول امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی استان بوشهر به همراه فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان با حضور در دفتر رئیس دادگستری شهرستان دیلم با وی دیدار و در خصوص آسیب های اجتماعی گفتگو کردند.

در این دیدار معصومه خلیقی نسب کارشناس مسول امور آسیب دیدگان اجتماعی از تعامل و همکاری مثبت و سازنده دادگستری با بهزیستی در ارتباط با جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: حذف آسیب های اجتماعی ممکن نیست ولی با برنامه ریزی مناسب می توان آن را کنترل و کاهش داد.

کارشناس امور آسیب دیدگان اجتماعی در ادامه فعالیت های مرکز اورژانس اجتماعی را تشریح کرد و گفت:اورژانس اجتماعی با دارا بودن سه ویژگی تخصصی بودن،به موقع بودن و دردسترس بودن و با کادر مجرب متشکل از مددکاراجتماعی و روانشناس در زمینه کودک آزاری،همسر آزاری،کودکان کار و خیابان،خشونت خانگی ،فرار از منزل،زوجین متقاضی طلاق،زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی،اقدام به خودکشی ،افراد دارای اختلال هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند فعالیت نموده و خدمات تخصصی ارایه می نماید.

معصومه خلیقی نسب اظهار داشت :خط تلفن۱۲۳اورژانس اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

 فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم نیز از همکاری آن اداره با بهزیستی تشکر کرد وسپس گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی،پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده در سطح شهرستان ارائه کرد وبه بیان موانع،مشکلات و کمبودها پرداخت.

محمد کاظم گلستان رئیس دادگستری دیلم گفت: کار در حوزه آسیب های اجتماعی با توجه به مشکلات خاص گروه هدف سخت می باشد و روحیه خاصی را می طلبد لذا به شما و همکارانتان خداقوت می گویم.

رئیس دادگستری دیلم افزود:با تقویت نهاد خانواده و استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده می توان از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

محمد کاظم گلستان اظهار داشت:انشااله همکاری لازم از سوی دادگستری در جهت مرتفع نمودن مشکلات انجام می شود.

کد خبر 65852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد