بندرعباس| برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت پیشگیری از خودکشی در مناطق حاشیه نشین

به مناسبت هفته جهانی پیشگیری از خودکشی و در راستای ارتقاء سطح آگاهی و آموزش همگانی به تعدادی کارگاه آموزشی با همین محوریت در برخی از مناطق حاشیه نشین شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته جهانی پیشگیری از خودکشی و با هدف کنترل ، کاهش آسیب‌های اجتماعی ، آگاهی‌بخشی ،آموزش مهارت های زندگی و مدیریت کنترل خشم ، تعدادی کارگاه آموزشی با محوریت شعار سازمان بهداشت جهانی  با عنوان با  امید ،عمل  بسازیم ویژه مردم ساکن در مناطق آسیب خیز و گروههای مختلف جامعه هدف توسط مدرسین کارگاه های  آموزشی و تسهیلگران برنامه پیشگیری از خودکشی برگزار گردید.

در این کارگاه های آموزشی مباحث مربوط به پیشگیری از خودکشی موضوع مدیریت کنترل خشم ،ابراز احساسات ،مقابله با خشونت خانگی و  تاب آوری اجتماعی مطرح گردید.

نظیر این کارگاه آموزشی در محل فرهنگسراها و پایگاه های سلامت روان اجتماعی سایر مناطق آسیب خیز این شهرستان از جمله: ۲۲ بهمن، اسلام آباد، گل کنی، نخل ناخدا  دوراهی ایسینی و  سورو با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و پایگاه های سلامت روان اجتماعی ویژه ساکنین این  محلات و  گروه های مختلف جامعه هدف برگزار  شد.
استقرار اورژانس  اجتماعی ۱۲۳ در محل برگزاری این کارگاه‌های آموزشی ،توزیع  کتابچه ،بروشور، پوستر و سایر اقلام آگاهسازی از دیگر برنامه‌های جانبی این کارگاه های آموزشی بود.
 

کد خبر 65823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد