ساماندهی ۶۰۰زائر گمشده به همت بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: ۶۰۰ زائر گمشده توسط ستاد گمشدگان این اداره کل مستقر در مهران ساماندهی و تحویل خانواده هایشان شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" با اعلام این خبر افزود: گزارش گمشدگی این تعداد زائر به ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران اعلام که توسط کارکنان و تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در روند ساماندهی گمشدگان علاوه بر ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران یک پایگاه دیگر نیز در شهر مهران راه اندازی شده است.

وی به سایر خدمات این اداره کل به زائران اشاره کرد و گفت: حمل زائران با ویلچر، اهدا ویلچر و عصا بصورت امانی و تعمیر ویلچر از دیگر خدمات این اداره کل به زائران در این مدت بوده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام همچنین پرداخت کمک هزینه به زائران در راه مانده، تحویل مدارک هویتی، ساک و وسایل گمشده به صاحبانشان را از دیگر خدمات این اداره کل به زائران در مرز مهران برشمرد.

وی با اشاره به مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به بهزیستی، اظهار کرد: با برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.

نورعلیوند همچنین از پخت و توزیع غذا سه هزار و ۵۰۰ پرس غذا و میان وعده بین زائران حسینی توسط این اداره کل در این مدت خبر داد.

کد خبر 65814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد