پیشوا|  برگزاری جلسه بهره مندی از ظرفیت های اداره تبلیغات اسلامی

رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا دیدار صمیمانه ای با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در خصوص همکاری و تعامل بین بخشی درمسائل جامعه هدف بهزیستی شهرستان داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدار رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا با تاکید بر اهمیت نقش تبلیغات دینی و مذهبی در عرصه‌های کنونی جامعه امروز اظهار داشت: با توجه به گستردگی و افزایش حملات و تهاجمات فرهنگی در شرایط حساس فعلی، ضرورت تبلیغات هدفمند و متناسب با ارزش‌های اسلامی، الهی و فعالیت‌ در عرصه نهضت تبلیغات اسلامی مؤثر بیش از گذشته احساس می‌شود.

 نجمه اسماعیلی در ادامه عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی، محور جهاد تبیین باشد.

جعفری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز در خصوص فعالیتهای قرآنی در شهرستان گزارشی ارائه کرد و در ادامه گفت: از فعالیت ها و برنامه های مشترک در راستای کمک به جامعه هدف حمایت می شود.

دراین جلسه به بررسی ارتقاء مسائل کیفی برنامه های  فرهنگی، هنری و راهکارهای تقویت آنها در بین جامعه هدف بهزیستی پرداخته شد و مقرر شد در مراکز اقامتی میان مدت برنامه های فرهنگی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آغاز شود.

کد خبر 65788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد