نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان

یکشنبه ۲۷ شهریورماه سال جاری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با مدیرکل ، معاونین ، رؤسای ستادی و تعدادی از کارشناسان بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی ، در این نشست ابتدا حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تبریک انتصاب معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، به توضیح مختصر فعالیت ها و ارائه آمار و گزارش کلی عملکرد بهزیستی استان پرداخت .

نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان

رسولی ضمن اشاره به خدمات گسترده سه معاونت تخصصی امور توانبخشی ، امور اجتماعی و امور توسعه پیشگیری ادامه داد : دو موضوع مهم و درخور توجه در حوزه عمرانی مربوط به مناسب سازی و مسکن جامعه هدف سازمان است که نیاز به پشتیبانی و حمایت همه جانبه امور عمرانی استانداری و ارگان های ذیربط دارد .

سپس محسن شجاعی ؛ معاونت اموراجتماعی و ناصر کریمیان ؛ معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان به ارائه شرح مختصری از وظایف و خدمات تخصصی حوزه مربوطه خود پرداختند و در خصوص تأمین زمین جهت احداث و ساخت و ساز برخی از پروژه ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی ، درخواست حمایت نمودند .

همچنین در این نشست پرویز شاکری ؛ کارشناس مناسب سازی بهزیستی کردستان با اشاره به اینکه در طول سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۰۰ مصوبه در این حوزه و در سطح استان وجود دارد که کمتر از ۱۰ درصد آن عملی شده است ، خواستار حضور استاندار و یا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسات فصلی مناسب سازی استان و حضور مستمر فرمانداران در جلسات فصلی شهرستانها شد .

وی در ادامه ، در خصوص طرح ارزیابی ادارات در جشنواره شهید رجایی و عدم همکاری نهادهای مختلف در زمینه مناسب سازی ، گلایه هایی را مطرح کرد .

در پایان ، کیومرث حبیبی کیلک ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تأکید بر اهمیت خدمات و وظایف گسترده بهزیستی در حوزه های مختلف و همچنین برشمردن مشکلات ، چالش ها و دغدغه‌های پرسنل و جامعه هدف سازمان ، در زمینه رفع آن ها و تسهیل در انجام پروژه ها و امور عمرانی قول مساعد داد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد