پاکدشت | برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی

جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان پاکدشت با حضور مسئولین و خیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با حضور نادره افشارها رئیس بهزیستی پاکدشت، کامران آتشین مسئول مشارکتهای مردمی و کارشناس این حوزه و خیرین به منظور بررسی راهکارهای جلب و جذب مشارکتهای مردمی در راستای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف بهزیستی، در دفتر ریاست برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان  پاکدشت در شروع جلسه ضمن خوش آمدگویی به اعضا و تقدیر از مشارکت آنان در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی بر لزوم جلب و جذب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و مشارکت خیرین را در پیشبرد خدمات به جامعه هدف ضروری دانست.

 وی همچنین عنوان کرد: همراهی خیرین، منجر به خدمات برجسته ای شده است و در این راستا شورای مشارکت های مردمی شهرستان در راستای اعتمادسازی و برنامه‌ریزی بسیار اثر بخش بوده و طبق دستورالعملهای موجود هر کمک نقدی یا غیر نقدی به تاییدیه خیرین می رسد.

این مسئول در ادامه افزود: علیرغم تلاش مسئولین و کارمندان بهزیستی در راستای یاری‌رسانی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، به دلیل تعدد وظایف و محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اشتغال و مسکن مددجویان، نمی‌توان به نتیجه مطلوب و دلخواه در این زمینه رسید و بر همین اساس است که نقش خیرین در این برهه نمود پیدا می کند.  

در ادامه جلسه سایر اعضا و خیرین حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد مشارکتهای مردمی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 65773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد