جلسه هماهنگی و هم افزایی مراکز دولتی  و غیر دولتی  در حمایت  از  بانوان  تحت خشونت های خانگی

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری جلسه هم افزایی در حمایت از بانوان تحت خشونت های خانگی از طریق مراکز دولتی و غیر دولتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان، به منظور ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارایه به جامعه هدف و برداشتن قدم های موثرتر در کاهش وکنترل خشونت های خانگی علیه زنان و دختران، اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی و هم افزایی مراکز دولتی  و غیر دولتی در حمایت  از بانوان  تحت خشونت های خانگی تحت امر شد.

در ابتدا حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان  ضمن عرض خوش آمد گویی و ارایه توضیحاتی پیرامون سیاست ها  و اهداف اصلی  برنامه  های دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه خانه های امن (زنان تحت خشونت های خانگی) و ضرورت حمایت از بانوان تحت خشونت های خانگی و فرزندان همراه مادر، همکاری نزدیک و صمیمانه بخش های دولتی وغیر دولتی دخیل در این امر را در جهت  پیشبرد  اهداف  سازمان خواستار گردید.

در ادامه  خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مباحثی راجع  به ضرورت اجرای برنامه هایی در راستای کاهش و کنترل خشونت های خانگی علیه زنان و دختران بصورت خانواده محور در جامعه کنونی _ چگونگی نحوه اجرای بهینه برنامه  ها  در بهزیستی _ بررسی چالش های موجود و بیان پیشنهادات سازنده _ ضرورت ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی قابل ارایه به جامعه هدف و ضرورت مداخلات بهنگام تخصصی توسط مراکز دولتی وغیر دولتی تحت امر بهزیستی را  بیان نمود.

 در ادامه مباحثی مرتبط  توسط هر یک از حاضرین در جلسه  مطرح و  پس از بحث و تبادل نظر،   تصمیماتی در این زمینه اتخاذ گردید.

کد خبر 65697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد