جلسه آموزشی مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد

 

جلسه آموزشی مسئولین فنی مراکز خدمات مثبت زندگی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان ومسئولین فنی مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،

هدف از برگزاری این جلسه بازآموزی ، آموزش و ارائه جدیدترین دستورالعمل های سازمان و حوزه‌های تخصصی ، تبادل نظر، پرسش و پاسخ و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع چالش‌ها و مشکلات مراکز مثبت زندگی استان بود.موسوی معاون پشتیبانی ضمن تشکر و قدردانی از مراکز مثبت زندگی و عرض خیر مقدم در خصوص دیدگاه جدید سازمان در خصوص جلب و توزیع اعتبارات بیاناتی داشتند. سپس عظیمی فر معاون امور اجتماعی به همراه خانم بهروز،خانم قهرمانی،خانم گرامی و رئیسی زاده کارشناسان مربوطه در خصوص شیوه کارکرد، دستورالعمل ها ،توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش، کودکان کار،گزارش نویسی، آسیب ها و سایر فعالیتهای حوزه زنان و خانواده و نحوه اجرای دستورالعمل ها پرداختند.

معاونت توانبخشی با حضور آقای عربی و اکبری  کارشناسان حوزه توانبخشی فعالیت هایی که باید در مراکز مثبت به آن پرداخته شود را یادآورشدند و در خصوص توانمندسازی، نیازسنجی، برگزاری کمیسیون های توانبخشی و ارائه وسایل توانبخشی و توان پزشکی آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

 مظلومی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مسکن به همراه کارشناسان حوزه خانم اسدی کارشناس اشتغال و کرمی کارشناس مسکن موارد لازم در زمینه مشارکت های مردمی، شیوه های توانمندسازی، اشتغال و نحوه استفاده از تسهیلات ، مدارک لازم برای استفاده از کمک های بلاعوض مسکن و دستورالعمل های مسکن را آموزش دادند.

در ادامه جلسه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه پیشگیری ،خانم علمداری در خصوص طرح های قابل ارائه به مراکز مثبت زندگی سخنانی داشتند.

در پایان امینی رئیس محترم اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و آقای محمد شاکری کارشناس مسئول مراکز مثبت زندگی استان ضمن پاسخگویی به سوالات مشکلات سامانه های مراکز،در خصوص شیوه های جانمایی پرونده ها، بارگذاری مستندات و مدارک ،گزارش نویسی، ثبت اطلاعات مددجویان و خانواده محور بودن مددجویان توضیحات لازم را به مراکز مثبت زندگی ارائه دادند.

کد خبر 65692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد