تشکیل نخستین نشست شورای مشورتی حوزه شبه خانواده بهزیستی استان تهران

نخستین شورای مشورتی حوزه شبه خانواده بهزیستی استان تهران بصورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تهران در راستای روحیه تعاون و همکاری، ایجاد بستر گفتمان و ارائه نظرات مشورتی _ کاربردی با هدف تصمیم سازی و تبادل تجربیات راهبردی اولین مجمع مشورتی حوزه شبه خانواده با حضور معاون دفتر امور کودکان سازمان بهزیستی معاونین؛ مشارکتهای مردمی، امور اجتماعی، نمایندگان موسسات و مراکز بهزیستی استان تهران، نماینده فرزندان خانه مابصورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.  
فاطمه ارزانیان سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ضمن عرض خیرمقدم و ابراز خرسندی از برگزاری نشست با تقدیر و تشکر ازحضور صددر صدی موسسات و مدعوین حاضر در نشست  گفت: انتظار میرودو امیدوارم؛ این جلسه مشورتی باب خیر همکاری هرچه بیشتر موسسات و منشا تسریع وتسهیل بازگشت فرزندان به کانون و آغوش گرم خانواده شود.

تشکیل نخستین نشست شورای مشورتی حوزه شبه بهزیستی استان تهران


وی تاکید کرد: حوزه شبه خانواده امور اجتماعی بهزیستی استان تهران پذیرای نظرات و پیشنهاد و انتقادات در  این خصوص می باشد و درنیل به این هدف مصمم است.
دکتر نورالدین فائقی معاون مشارکت ها و موسسات مردمی و اشتغالزایی بهزیستی استان تهران بعنوان سخنران دیگر این نشست ضمن تشکر از حضور و گرد آورندگان مجمع مشورتی مذکور بیان داشت: موسسات خیریه بازوان سازمان بهزیستی هستند. آنچه که امروز می توان اذعان داشت اینکه با همت و اقدامات راهبردی و کاربردی، تعامل و همکاری موسسات توانسته ایم به اهداف و ماموریت های عالیه سازمانی نزدیک وگاها پیشرو باشیم و این مایه مباهات و افتخار است. موسسات بشکل عام همواره یار و یاور بهزیستی در فراز و نشیب های مختلف بوده و هستند انشالله معاون دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی که بصورت مجازی در مجمع مشورتی حضور داشتند با تشکر و قدردانی از مسئولین بهزیستی استان تهران توانمند سازی، باز پیوند، فرزندان تحت پوشش بهزیستی را مورد تاکید و از مهم ترین اهداف و برنامه های شبه خانواده برشمرد.  
در پایان از رحمانی فرزند نخبه تحت پوشش سازمان که موفق به کسب رتبه بسیار خوب راه یابی به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه  روزانه شده بود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 65624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد