در رسانه | خیرین و نیکوکاران اردبیلی در فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشتاز هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: خیرین و نیکوکاران اردبیلی همواره در فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشتاز هستند و با توجه به این که وسعت دید خیرین و قدرت روحی بالا شرایط مناسبی را در این زمینه فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، صبح امروز در مراسم افتتاح خانه معلولان در روستای امیدچه ارشق اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران اردبیلی همواره در فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشتاز هستند و با توجه به این که وسعت دید خیرین و قدرت روحی بالا شرایط مناسبی را در این زمینه فراهم کرده است، بنابراین تکیه بر ابعاد معنوی و ارزشی کارهای خداپسندانه خیران و نیکوکاران سبب شده تا در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

وی بیان کرد: کارهای خیرانه با تلاش نیکوکاران در استان اردبیل محدود به فعالیت‌های مدرسه‌سازی و اطعام نیازمندان نیست و حرکت‌های راهگشایی فرصت خوبی را فراهم کرده که انتظار داریم در استان شاهد اقدامات راهگشایی در استان باشیم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: فعالیت‌های خداپسندانه خیران اسباب رضای الهی را به دنبال داشته و درصدد هستیم با ترویج فرهنگ نوعدوستی و دستگیری از محرومان و نیازمندان به این برنامه‌ها در جامعه تداوم و توسعه بخشیم و از ظرفیت خیران و نیکوکاران به نحو احسن استفاده کنیم.

عاملی عنوان کرد: نیاز امروز جامعه اهمیت به مبانی معرفتی و همنوع و دوستی با نیازمندان جزو اولویت‌های اساسی است و نمودی از قدرت روحی معنوی افراد جامعه است که باید این فرهنگ ارزشمند در جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

وی تصریح کرد: تداوم این حرکت‌های ارزشمند در جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای دستگیری از نیازمندان به عنوان یک فرهنگ ارزشمند نگاه کنیم و انتظار می‌رود در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، چرا که این موضوع در حال حاضر باید به یک اصل مهم و اساسی تبدیل شود.

کد خبر 65577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد