بهزیستی کمپین پیشگیری از خودکشی  اجرا می کند

 معاون امورپیشگیری بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح پیشگیری از خودکشی از سال ۱۴۰۰ در استان زنجان خبر داد و  گفت:  کمپین پیشگیری از خودکشی با محوریت نشاط اجتماعی با شعار " با عمل امید بسازیم"،  در قالب برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی درسطح استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سکینه بیگلری عنوان کرد: آموزش نوجوانان و والدین، اجرای برنامه آموزشی در فضای مجازی  با موضوع حل تعارض والد وفرزند، پیشگیری از خشونت، تبلیغات شهری با موضوعات پیشگیری از خشونت، نشاط اجتماعی، تاب آوری وحمایت اجتماعی و... از جمله برنامه های بهزیستی استان زنجان در این  کمپین است.

بیگلری  پیشگیری، کنترل وکاهش خودکشی از طریق اجرای طرحهای مبتنی برسطح جوامع محلی، شناسایی عوامل روانی، زیستی، اجتماعی، فرهنگی وتاثیر شرایط محیطی برخودکشی، شناسایی افراد پرخطر ازطریق غربالگری وایجاد سیستم ارجاع، تشکیل گروههای همیار داوطلب واجرای طرحهای اجتماع محورپیشگیری از خودکشی را از جمله اهداف اجرای  طرح  پیشگیری از خودکشی در استان عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی، تلاش می کند با ارائه خدمات در دسترس و جامع از طریق خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خدمات مشاوره و راهنمایی پیشگیری از خودکشی را به تماس گیرندگان ارائه دهد.

کد خبر 65468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد