میز خدمت و خدمات تخصصی کارکنان بهزیستی خوزستان به زوار ابا عبدالله الحسین (ع)

عصر روز یکشنبه۲۰شهریورماه ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به همراه معاون توانبخشی ،مسئول فرهنگی ،مسئول حراست و رئیس اداره پذیرش بهزیستی استان با حضور در موکب بهزیستی در مرز چذابه در کنار روسا و کارکنان بهزیستی شهرستانهای دشت آزادگان و حمیدیه وگروههای جهادی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی استان به همراه هیئت همراه با حضور در میز خدمت موکب بهزیستی ضمن پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای مردمی ،از نزدیک روند خدمات رسانی به زوار را بررسی کردند.

کریمیان در حاشیه حضور در موکب بهزیستی در مرز چذابه بیان کرد:با بسیج امکانات و با کمک خیرین و موسسات خیریه دوموکب در مرز چذابه و شلمچه برپاشد که در این مواکب کارکنان بهزیستی و خادمین اباعبدالله الحسین (ع) با عشق و افتخار خدمات مختلفی به زوار عزیز ارائه می کنند.


مهران کریمیان افزود : راه اندازی میز خدمت برای پاسخگویی و راهنمایی به زوار در مواکب ، ارائه لوازم تخصصی کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا و واکر به زوار نیازمند، سالمند و کودک، تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی و استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در کنار مواکب به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه مشاوره های روانشناختی و شناسایی و ساماندهی گمشدگان و در راه ماندگان از جمله خدمات تخصصصی بهزیستی است.

وی با بیان اینکه تعدادی از شهرستانها به عنوان شهرستانهای معین برای ارسال کمک و اقلام مورد نیاز مواکب تعیین شده است،خاطرنشان کرد: تمامی مراکز غیردولتی و موسسات خیریه و هیئت‌های مذهبی شهرستان‌های سراسر استان برای خدمت‌رسانی به این گردهمایی بزرگ عاشورایی از سوی بهزیستی خوزستان دعوت شده‌اند.

کریمیان ضمن تشکر از خیرین ،موسسات خیریه،وگروههای جهادی وهمکارانی که درمواکب بهزیستی عاشقانه به زائرین عزیز کربلای معلی خدمات رسانی می کنند در پایان یادآور شد: در این ایستگاه‌ها و مواکب ضمن پذیرایی از زائران با مشارکت خیرین و توزیع بروشور و تراکتهای حاوی پیامهای آگاهسازی در خصوص خدمات بهزیستی ، همکاران بهزیستی وگروههای جهادی از محل استقرار موکب‌ها تا مرز با پای پیاده و با ویلچر ، زائرانی را که قادر به پیاده‌روی و طی کردن این مسیر نیستند،  جابجا می‌کنند.

کد خبر 65467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد