برگزاری دومین مجمع مشورتی دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری دومین مجمع مشورتی دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی با مسئولان ومتولیان امور کودکان نوجوانان شهرستانهای تابعه از طریق فضای مجازی (به صورت برخط) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دومین مجمع مشورتی دفتر امور کودکان ونوجوانان بهزیستی با حضورمدیرکل و روسای گروههای خانه و خانواده فرزندان مستقل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیرکل، معاون امور اجتماعی، کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان استان و شهرستانهای تابعه و مسئولین مراکز مثبت زندگی فعال در عرصه کودکان ونوجوانان از طریق فضای مجازی و به صورت برخط برگزار شد.

 دراین نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردرانی از تلاشهای صورت گرفته در زمینه رفع نیازهای کودکان و نوجوانان مقیم در خانه های نگهداری بر تداوم فعالیتها و اقدامات تامینی به منظور رفع کامل نیازمندی ها و دغدغه های فرزندان تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت : با توجه به نزدیکی شروع بهار تحصیلی و لزوم حضور فرزندان در کلاس های تعلیم وتربیت گفت: مسلماً با شروع سال تحصیلی جدید لازم است برنامه ریزی های خوبی در خصوص رغع کامل دغدغه های فرزندان انجام شود تا این فرزندان با آرامش خاطر و آسودگی کامل تحصیل نمایند.

 رضایی تنوع و ماهیت نیازهای فرزندان امروز را با توجه به ساختارهای اجتماعی و گستردگی شبکه های اجتماعی حائز اهمیت دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف مورد نظر و لزوم سازگاری با شرایط های نوین، لازم است همکاری های بین بخشی با موسسات، مراکز و خیرین در تقویت زیر ساختهای موجود بیشتر حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

وی در ادامه بر شکل گیری و آغاز پویش " مشق مهربانی" در سراسر کشور و نیز استان اردبیل اشاره کرد وگفت: با راه اندازی این پویش برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان تحت پوشش بهزیستی استان اعم از نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش، تلاش خواهد شد  تا با استفاده از توان مردم نوع دوست استان برای کمک به ادامه تحصیل فرزندان تحت پوشش بهزیستی لوازم مورد نیاز تامین و در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردم عزیز استان می توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله مانتو، کیف، کوله پشتی، البسه، کیف، کفش و...برای تحویل به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش به ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستانها، بخشها و یا موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل نمایند.

کد خبر 65443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد