۱۹۷ زائر گمشده در مرز مهران به همت بهزیستی تحویل خانواده ها شدند

رییس اداره بهزیستی شهرستان مهران از ساماندهی ۱۹۷ زائر گمشده و تحویل به خانواده هایشان در مرز مهران توسط این اداره تاکنون خبر داد.

مصطفی نادری روز یکشنبه  با اعلام این خبر افزود: گزارش گمشدگی این تعداد زائر به ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران اعلام که توسط کارکنان و تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی حمل زائران با ویلچر به تعداد  ۲۸۰ مورد، تحویل وسایل توانبخشی بصورت امانی به زائران به تعداد  ۲۳ مورد، تعمیر ویلچر ۴۳ مورد، تحویل ۱۵ گذرنامه، سه شناسنامه،  ۵۵کارت ملی و ۱۰کوله و وسیله  به صاحبانشان را از دیگر خدمات بهزیستی در این مدت به میهمانان حسینی عنوان کرد.

وی با اشاره به مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به بهزیستی، اظهار کرد: با برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.

نادری از استقرار میز خدمت و  تیم فوریت های اجتماعی ۱۲۳ در مرز مهران خبر داد و افزود: مددکاران بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه و در زمینه جلب و جذب مشارکتهای مردمی نیز فعالیت دارند.

کد خبر 65410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد