جمع آوری معتادان متجاهر نقش مؤثری در کاهش سرقت های خرد در استان البرز داشته است

«حسین فاضلی» رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص مسائل و چالش های بین حوزه ای با «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی ازسرقت های خرد این استان از سوی معتادان متجاهر بوده گفت: جمع آوری این معتادان با همراهی و کمک بهزیستی و سایر دستگاههای نقش مؤثر درکاهش این نوع سرقت ها داشته است.

حسین فاضلی هریکندی افزود: نبود اردوگاه ماده ۱۶ دراستان البرز مشکلاتی را در بحث معتادان متجاهر بوجود آورده بود که با ایجاد آن یک همت جمعی دراین استان رخ داد و شاهد کاهش های چشمگیری در پرونده های سرقتی بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین پرونده ها دراستان البرز مربوط در بخش جرایم مربوط به سرقت بود و امروز ازجایگاه هشتم کشوری درسال ۹۸ به جایگاه ۲۳ دراین زمینه رسیده ایم .

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان داشت: استان البرز با برخی از مشکلات اجتماعی خاص خود در کنار مشکلات عمومی دراین زمینه مواجه است که از آن جمله می توان به بحث حاشیه نشینی و تغییر کاربری ها اشاره کرد .

وی با اعلام اینکه زیرساخت های استان البرز متناسب با جمعیت آن نیست گفت: همجواری این استان با پایتخت نیز به مشکلات آن افزوده است .

رئیس کل دادگستری استان البرز وجود زندان ها را ازدیگر مشکلات حوزه اجتماعی استان البرز برشمرد و افزود: امروز به واسطه وجود این زندانها دراستان شاهد حضور برخی از خانواده های زندانیان دارای حبس های بلند مدت برای اقامت هستیم که پیامدهای اجتماعی خاص خود را به همراه داشته است.

وی گفت: بنابراین بهزیستی استان البرز به واسطه این مشکلات خاصی که دراستان شاهد هستیم با جامعه هدف بیشتری برای خدمات دهی مواجه خواهد شد .

جمع آوری معتادان متجاهر نقش مؤثری در کاهش سرقت های خرد در استان البرز داشته است

جمع آوری معتادان متجاهر نقش مؤثری در کاهش سرقت های خرد در استان البرز داشته است

کد خبر 65376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد