چارچوب کلی برای حضور بهزیستی در عرصه دانش بنیان ترسیم شود

توسعه اکوسیستم با توجه به ماموریت و فعالیت های بهزیستی ایجاد شود و چارچوب کلی برای حضور بهزیستی در عرصه دانش بنیان ترسیم شود.

اکرم فداکار، مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان بهزیستی استان یزد گفت: ایجاد این روند باید با حضور افراد مطّلع و توانمند و به صورت مستمر و درونی باشد.

وی با بیان اینکه نوآوری اجتماعی بسیار بر موضوعات بهزیستی سوار است، اظهار داشت: شیوه ها و کانال های ارائه خدمات اجتماعی در دنیا در حال تحوّل و به روز شدن است و بهزیستی نیز می تواند برای بهتر انجام دادن ماموریت ها و رسالت های خود از آنها استفاده کند.

مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین راه اندازی خانه خلاق بهزیستی را یادآور شد و گفت: بومی سازی و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و خلاّق که در حوزه ی بهزیستی محصول دارند و تعامل موثّر نقطه عطف شکل گیری اکوسیستم است.

وی بر مشخص کردن نیازهای دستگاه با بهره گیری از کارگزاران حرفه ای تاکید کرد و گفت: برگزاری رویدادهای مرتبط با این حوزه برای به هم رسانی کسانی که در این اکوسیستم وارد شوند مهم است.

فداکار توجه به ظرفیت های موجود در حوزه دانش بنیان و خلاّق مرتبط با بهزیستی را یادآور شد و گفت: در حوزه پیشران نیز بهزیستی می تواند پروژه هایی را تعریف کند که در آن اقدام شاخص به عمل آید.

کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان بهزیستی استان یزد با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از کارشناسان دفاتر تخصصی این سازمان هر هفته برگزار می شود.

کد خبر 65364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد