بیجار | برگزاری جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی

دومین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با حضور معاون عمرانی فرماندار بیجار ، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از رؤسای سایر ادارات در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در ابتدای جلسه رضا شاهمرادی ؛ رئیس بهزیستی بیجار ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه مناسب سازی ، گزارشی از ارزیابی وضعیت دستگاههای اجرایی سطح شهرستان را در قالب طرح شهید رجایی و همچنین ارزیابی وضعیت مناسب سازی مرکز شهر که به صورت پایلوت انجام شده بود ارائه داد و بر لزوم و اهمیت بحث مناسب سازی دستگاههای اجرایی تأکید کرد . 

در ادامه ، کاظم کاظمی ؛ معاون عمرانی فرماندار بیجار نیز ضمن تأکید بر موضوع مناسب سازی اماکن ، از رؤسای ادارات خواست تمام توان و تلاش خود را در راستای مناسب سازی محیط اداری به کار گیرند .

 کاظمی همچنین بر اهمیت و لزوم مناسب سازی معابر و اماکن عمومی ، دستگاههای اجرایی ، بررسی وضعیت مناسب سازی پارک‌ها به ویژه جهت استفاده معلولین جسمی _ حرکتی و بینایی و توجه به امر مناسب سازی در زمینه ساخت و ساز منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و توانخواهان بهزیستی تأکید نمود .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد