بیجار | برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان

جلسه شورای ساماندهی سالمندان با حضور معاون فرماندار بیجار ، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از رؤسای سایر ادارات بیجار در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در ابتدای جلسه رضا شاهمرادی ؛ رئیس بهزیستی بیجار ضمن قدردانی از حضور اعضاء شورا در جلسه ، در خصوص مسائل حوزه سالمندان ، اقدامات انجام شده در این زمینه و مصوبات کمیته تخصصی حوزه سالمندان مباحثی را بیان کرد و بر ارج نهادن و تکریم سالمندان در جامعه تأکید نمود .

 وی در ادامه ، فراهم نمودن حضور سالمندان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را موجب بالا بردن سطح امید به زندگی ، توانمندی و افزایش روحیه نشاط و سلامت آنان دانست . 

سپس کاظم کاظمی ؛ معاون فرماندار بیجار بر لزوم تکریم سالمندان در ادارات ، به ویژه کوتاه نمودن فرایندهای اداری و ارائه خدمات اداری به آنان ، برگزاری جلسات آموزشی به ویژه مباحث آموزشی مرتبط با سبک زندگی سالم و استفاده از فناوری دیجیتال ، پیگیری احداث پارک دوست دار سالمند ، دسترسی سالمندان به امکانات عمومی و شهری ، مناسب سازی مبلمان شهری جهت استفاده سالمندان ، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به سالمندان در حوزه های درمانی و بهداشتی و همچنین مشاوره خانوادگی و برگزاری اردوها و همایش‌ها در راستای نشاط و امید به زندگی سالمندان تأکید کرد . 
 
منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد