ملارد| برگزاری کارگاه مهارت های زندگی

در راستای اهمیت افزایش آگاهی عمومی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ملارد و معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ملارد، کارگاههای آمورشی مهارتهای زندگی با تدریس طاهره خدایاری نژاد کارشناس ارشد روانشناسی در بوستان های شهرستان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ زهرا باقرپور سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و بالابردن سطح آگاهی عمومی تمامی افراد در جامعه گفت: افزایش توانایی های روانی_ اجتماعی موجب کنترل خشم، تصمیم گیری منطقی و در نتیجه کاهش آسیبهای اجتماعی می شود که یکی از مهمترین اهداف در حوزه پیشگیری همین مسئله می باشد.  

اعظم عینی مسئول امور پیشگیری نیز با اعلام اینکه این کارگاه ها تداوم داشته و در طول سال در نقاط مختلف شهرستان اعم از مساجد، مدرسه ها و ... تشکیل می شود گفت: موارد بسیاری در این نشست ها مطرح می گردد که برخی از این سرفصل ها شامل : آشنایی با مهارت های زندگی، مهارت شناخت خود و خودآگاهی، تاب آوری و افزایش استقامت بوده است.  

سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد نیز با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: تشکیل اینگونه کارگاهها در محیط هایی چون بوستان ها به لحاظ رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری بسیار مفید بوده و با توجه به اینکه افراد حاضر اکثرا بانوان هستند در صورت تکرار، این افزایش سطح آگاهی به خانواده اعم از همسر و فرزندان نیز منتقل می گردد.

کد خبر 65334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد