پاکدشت| نشست توجیهی قوانین معافیت از خدمت سربازی

 نشست توجیهی قوانین معافیت از خدمت سربازی با هدف هم افزایی و پیگیری مشکلات و رفع چالش های معافیت از خدمت سربازی گروه هدف بهزیستی با هماهنگی مرکز مثبت زندگی ۸۶۳۷  و نظام وظیفه عمومی در بهزیستی پاکدشت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛  با حضور رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت، سرهنگ فرهودی از نیروی انتظامی، کارشناسان واحدهای تخصصی و مددکاران مراکز مثبت زندگی در سالن جلسات بهزیستی پاکدشت نشست توجیهی معافیت سربازی جامعه هدف برگزار شد.  

نادره افشارها از همکاری و تعامل ارزنده نیروی انتظامی با اداره بهزیستی در این شهرستان خبر داد و در ادامه گفت: یکی از ماموریت های بهزیستی پیگیری موضوع معافیت فرزندان زنان سرپرست خانوار و توانخواهان می باشد که توسط کارشناسان و مددکاران مراکز مثبت زندگی این کار انجام می شود.  

سرهنگ فرهودی نیز در این نشست در خصوص قوانین معافیت از خدمت سربازی براساس  ماده ۴۴ مکرر قانون معافیت از خدمت فرزند مادر فاقد شوهر تحت پوشش و معافیت از خدمت تنها فرزند پسر خانواده تحت پوشش دارای ۳ فرزند دختر و همچنین ماده ۶ مربوط به معافیت از خدمت سربازی توانخواهان به طور کامل توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 65330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد