طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران با هدف ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در دور دست ترین مناطق استان اجرا می شود

جلسه دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با بخشداران و دهیاران منطقه اشکور مازندران با هدف آگاهی آنان با وظایف سازمان بهزیستی و اطلاع رسانی خدمات این سازمان به گروه های هدف در حاشیه اجرای طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران در روستای تمل اشکور رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه سازمان بهزیستی را مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: ۵۲ وظیفه بر عهده ی سازمان بهزیستی گذاشته شده است که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر ، زنان سرپرست خانوار، مسوولیت سلامت اجتماعی ، امور سالمندان، افراد دارای معلولیت ، کودکان کار و خیابان، زنان و دختران  آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق، مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و ... بخشی از آن می باشد.
وی به فعالیت گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در دور دست ترین مناطق استان اجرا می شود.
دکتر بریمانی برنامه های بهزیستی را خانواده محور دانست و افزود: هدف اصلی سازمان رشد و پرورش کودکان و نوجوانان در خانواده است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی بهزیستی را سازمانی پویا ، تحول گرا و برنامه محور برشمرد و افزود : هدف سازمان بهزیستی استفاده از ظرفیت های دستگاه ها و خیرین برای پیشبرد اهداف بهزیستی و کمک به جامعه هدف است.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مردمی سازی ، شفاف سازی و توانمندسازی رویکرد اصلی سازمان بهزیستی می باشد، ادامه داد : توانمندسازی یکی از اولویت های سازمان بهزیستی می باشد که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
دکتر بریمانی اشتغالزایی و احداث واحد مسکونی را دو رویکرد اصلی در توانمندسازی جامعه هدف برشمرد و ادامه داد: هدف اصلی سازمان، توانمندسازی جامعه هدف می باشد که امید است با کمک خیرین و دستگاه های مختلف اقدامات خوبی در سال جاری صورت گیرد.
شایان ذکر است؛ این جلسه با هدف احصا و بررسی مشکلات منطقه اشکور جهت ارائه گزارش مدیرکل بهزیستی مازندران به استاندار برگزار شد.

کد خبر 65298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد