بازدید میدانی مدیرکل و معاونین بهزیستی استان از بخش کالپوش

دکتر منطقی : یکی از اهداف اصلی از بازدید میدانی آشنایی نزدیک به مسائل و مشکلات جامعه هدف است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مدیرکل و معاونین تخصصی بهزیستی استان با سفری دو روزه به بخش کالپوش در شهرستان میامی از ۱۲ پارچه آبادی این منطقه بازدید و پیگیر مسائل و مشکلات مددجویان بودند.

در روز اول این سفر که در قالب کاروان خدمت با حضور استاندار، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهرود و میامی و جمعی از مدیران کل استانی بود به برخی از روستاهای منطقه سفر و با توانخواهان دیدار شد.

با برگزاری جلسه در شامگاه روز اول در پایگاه خدمات اجتماعی روستای حسین آباد کالپوش به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین تخصصی برنامه ریزی لازم جهت بازدید از بخش کالپوش انجام و مقرر گردید مدیرکل و معاونین در سه تیم از ۱۲ پارچه آبادی در منطقه بازدید و عصر همان روز جلسه شورای معاونین در محل دهیاری روستای گلستان برگزار و مصوباتی در خصوص کاهش و رفع مسائل و مشکلات مددجویی مصوب گردد.

طی برنامه ریزی انجام شده دکتر منطقی مدیرکل با همراهی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی بازدیدی از روستا های نام نیک، نردین، طلوع بین و گلستان و معاونین اجتماعی و مشارکت ها بازدیدی از روستاهای حسین آباد ف نام نیک، قوشه و رضوان و معاونین پیشگیری و توانبخشی بازدید از روستاه های کرنگ، دشت شاد، باغچه و کمردار داشتند در این بازدید دو تن از تسهیلگران بهزیستی شهرستان نیز مدیرکل و معاونین را همراهی می کردند.

در پایان این بازدید ها شورای معاونین به ریاست مدیرکل در دهیاری روستای گلستان برگزار و دکتر منطقی در این جلسه ابراز داشتند : یکی از اهداف اصلی از بازدید میدانی آشنایی نزدیک به مسائل و مشکلات جامعه هدف است و این امر باعث اتخاذ تصمیامتی روشن و با ذهنیت دقیق و کامل خواهد شد.

وی در ادامه : انتظار می رود مصوبات جلسه با توجه به شرایط جغرافیایی و توانخواهان در هر روستا انجام و و مصوبات در مدت زمان کوتاه و مشخص اجرایی شود تا شاهد رضایتمندی و نتیجه آن در منطقه باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ریزی و میزبانی شایسته رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی اظهار داشتند : پیگیری مصوبات سفر و اجرای آن در منطقه کالپوش بر عهده رئیس شهرستان بوده و انتظار می رود این مصوبات با هماهنگی معاونین تخصصی اجرایی شود.

در ادامه جلسه معاونین با بیان گزارشی از بازدید و دیدارهای انجام شده و ذکر مسائل و مشکلات جامعه هدف در بخش کالپوش پرداخته و مصوباتی در خصوص کاهش مشکلات و درخواست های مددجویی به تصویب رسید.

کد خبر 65277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد