ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

علیرضا فتاح پور روز سه شنبه ملاقات مردمی داشت و بر لزوم اجرای خواسته های ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، مدیر بهزیستی کرجدر حاشیه این دیدار گفت:یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به هدف های شان یاری می دهد، کیفیت رابطه سازمان با افراد یا سازمان هایی است که با آن سر و کار دارند. هر اندازه این ارتباط به طور مفید, مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است. 

وی افزود:بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است. به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش های تعریف شده مسئولین  نمایان تر و بارزتر می باشد. در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که برای یک مدیر و مراجع کار آمد است و  بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستم اداری نظام اسلامی ایران  هدف نهایی تکریم است و ما در سنگر مقدس خدمت بهزیستی کرج نه بخاطر اجرای صرف دستورالعمل و بخشنامه و نه بعنوان یک وظیفه اضافی در کنار سایر وظایف، بلکه بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی بآن را مورد توجه قرار می دهیم .

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی کرج با مددجویان و جامعه هدف برگزار شد

کد خبر 65267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد