پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت درگذشت خیر نیکوکار محمدحسین فرشادپور

مدیرکل بهزیستی استان یزد طی پیامی درگذشت خیّر نیکوکار مرحوم مغفور محمدحسین فرشادپور را به جامعه خیّرین استان و بیت مکرّم وی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد در این پیام آمده است:

ضایعه ی درگذشت انسان نیکوکار، شریف، کار آفرین موفّق و خیّر ارجمند مرحوم مغفور جناب آقای مهندس محمد حسین فرشاد پور که عمر گرانبهای خود را صرف خدمت رسانی به مردم شریف استان یزد نموده بود، موجب تأثّر و تألّم فراوان گردید. مرحوم مهندس محمد حسین فرشادپور به معنای واقعی کلمه ی یک انسان شریف بود که با کارآفرینی و تلاش برای گرداندن چرخ صنعت، نقش مهمی در پیشرفت این مرز و بوم داشت و هرگز از انجام امور خیر، نه تنها غافل نبود که پیشگامی ایشان در امور خیر زبان زد همگان بود. ایشان خیّر ارجمندی بودند که وجودشان، منشأ خدمات فراوانی به ویژه در ساخت مجتمع آموزشی و توانبخشی معلولان و مددجویان بهزیستی بوده است که به بار نشستن ایدۀ ایشان در این مجتمع عظیم، می تواند باقیات و صالحاتی برای آن مرحوم مغفور باشد.

اینجانب با تأسّف و تأثّر فراوان، درگذشت این خیّر بزرگوار را به خانواده ی محترم آن عزیز از دست رفته و مردم شریف شهر یزد و جامعه خیّرین استان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. 

دکتر رضا ابهت

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد

کد خبر 65262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد