بیجار | بازدید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان از گروه همیار زرین زر دوخت

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان پس از نشست در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی بیجار ، به همراه فرماندار و رئیس بهزیستی این شهرستان از گروه همیار خیاطی زرین زر دوخت بیجار بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، فرانک رستگار نسب ؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان به همراه فرماندار و رئیس بهزیستی شهرستان بیجار از گروه‌ همیار خیاطی زرین زر دوخت این شهرستان بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از اقدام بهزیستی در امر توانمندسازی جامعه هدف ؛ بویژه زنان سرپرست خانوار ، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گروه قرار گرفتند .

رضا شاهمرادی ؛ رئیس بهزیستی بیجار در خصوص گروه همیار زرین زر دوخت گفت : این گروه متشکل از زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست است که در زمینه دوخت مانتو و پالتو زنانه مشغول به فعالیت هستند . 

وی در ادامه ضمن بیان اینکه یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی ایجاد اشتغال پایدار برای افراد آسیب پذیر است ، اظهار داشت : ایجاد اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد ؛ بنابراین تشکیل گروه‌های همیار مهم‌ترین راهکار توانمندسازی این گروه از افراد تحت پوشش بهزیستی است .

گفتنی است در این بازدید ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان و فرماندار شهرستان بیجار ، آمادگی خود را جهت حمایت از اشتغال گروه‌های همیار و جامعه هدف بهزیستی اعلام نمودند .

در ادامه این بازدیدها ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان از مرکز ترک اعتیاد مهیار گروس بیجار بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این کمپ قرار گرفت .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 65259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد