شهرری|دیدار سرپرست بهزیستی شهرستان ری با امام جمعه  

داود خادم به همراه  معاونتهای تخصصی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ری سید علی  شاهچراغی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در ابتدای این نشست شاهچراغی  ضمن خوش آمدگویی و تبریک انتصاب داود خادم به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان ری، نقش ارزشمند سازمان بهزیستی در حوزه خدمات اجتماعی و رفاه اجتماعی ایران اسلامی را حائز جایگاه ویژه دانست.

وی در ادامه بیان کرد: بی شک برای کارمندان و پرسنل بهزیستی مایه مباهات است که در خدمت جامعه هدف خود بوده و اگر انسان با آگاهی در مسیری گام بردارد که دستگیری از بندگان، موجبات رضایت و خشنودی باری تعالی را فراهم کند با  انگیزه، اطمینان خاطر  و آرامش بیشتری در محیط کار،  تلاش و انجام وظیفه خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان ری افزود: یکی از پر فضیلت ترین اعمال که از جانب امامان و ائمه نیز تاکید شده، زیارت امام حسین (ع) در کربلا می باشد و لذا اگر کسی دلی را شاد کند و غمی را بزداید ثوابش بسیار بالاتر است.

در ادامه داود خادم ضمن تقدیر و تشکر از فراهم نمودن این دیدار و ابراز خوشنودی از اینکه بار دیگر افتخار خدمت به جامعه هدف بهزیستی و هموطنان عزیز در شهر مقدس ری و قبله تهران نصیب ایشان شده است به تشریح اهداف سازمان پرداخت.

خادم اظهار داشت: بی شک عمده ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی به اقشار آسیب پذیر جامعه سازمان بهزیستی است که افراد از آغاز تولد و حتی پیش از تولد تا زمان سالمندی نیازمند حمایت های بهزیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی گفت: بیش از یکصد و پنجاه وظیفه به بهزیستی محول شده است و همین امر گستردگی حوزه فعالیت این سازمان را نشان می دهد. از یک طرف مسئولیت تامین رفاه جمع کثیری از معلولان و طرف دیگر ساماندهی به وضعیت  کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر، زنان سرپرست خانوار و سایر افراد محروم جامعه، همه در حیطه مسئولیت بهزیستی خلاصه می شود.

در ادامه نیز معاونتهای تخصصی به صورت خلاصه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای حوزه خود ارائه کردند و در این جلسه بر ضرورت حمایت روحانیون و ائمه جمعه بمنظور معرفی خدمات بهزیستی و تشویق خیرین و نیکوکاران برای جلب و جذب مشارکت از طریق تریبون نماز جمعه تاکید شد.

کد خبر 65256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد