شهرقدس| دیدار اعضاء شورای شهر با رئیس بهزیستی

اعضای شورای شهر شهرستان قدس به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور در دفتر ریاست بهزیستی این شهرستان، از زحمات کارکنان این اداره تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در این دیدار روح انگیز یوسفی عضو شورای شهر هفته دولت را به همه پرسنل فداکار و مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمتگزار تبریک گفت و تلاش‌های پرسنل این اداره را در مسیر یاری رساندن به افراد دارای معلولیت، تحسین کرد.

حمزه صالحی رئیس بهزیستی شهرستان قدس در این دیدار، ضمن تبریک هفت دولت از حضور اعضاء شورای شهر تشکر کرد و اظهار داشت:  تعاملات شورای شهر و شهرداری با بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی قابل تقدیر است و این فرصت مناسبی بمنظور پاسداشت خدمات و فعالیت های شورا و شهرداری است.

وی گفت: ما شدیدا در بحث مناسب سازی اماکن عمومی برای مددجویان بهزیستی دچار مشکل هستیم زیرا این عزیزان از لحاظ جسمی کاملا متفاوت با افراد سالم هستند و قدرت کافی برای حرکت یا ایستادن را ندارند و ما باید برای تردد بهتر و راحتتر این معلولین مناسب سازی شهری را توسط شهردار و سایر ارگانها در بهترین زمان انجام دهیم.

ایشان در ادامه افزود: نگاه و نگرش در سازمان بهزیستی به مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری مختص یک مجموعه یا یک مکان خاص نیست، باید تمام شهر برای حضور معلولین، جانبازان، سالمندان و ... مناسب سازی شود و بهزیستی بدنبال تحقق این هدف است.

در پایان این دیدار موضوعاتی از قبیل مناسب سازی اماکن، کودکان کار و خیابانی، تکدی گری و موسسات تحت نظارت مطرح شد و اعضاء شورای شهر راهنمای هایی لازم به منظور پیشبرد کارها ارائه دادند.

کد خبر 65251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد