معرفی تسهیلگران موسسات و مراکز غیر دولتی  

تسهیلگران موسسات و مراکز غیر دولتی واجد شرایط طرح توانمندسازی خانواده بهزیستی استان تهران انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست هم اندیشی با حضور سرپرست معاونت و جمعی از کارشناسان خبره ستادی و شهرستانی بهزیستی در دفتر سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران برگزار شد.  تسهیلگران طرح توانمندسازی خانواده محور- همیار مادر و کودک با هدف ارائه اموزشهای ضروری به گروه های مخاطب در سطح استان تهران انتخاب و معرفی شدند.
علیرضا محمدی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزییستی استان تهران ضمن خوش امد گویی و خیر مقدم به مدعوین، ابراز داشت : " اولویت اصلی و جدی  ما،  خدمت رسانی در اجرای طرحها و برنامه های بهزیستی با جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش سازمان است" 
محمدی اضافه کرد: تحقق و ارتقاء خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی با اتحاد و همکاری و مشارکت جمعی میسر است و در راستای خدمت رسانی به گروه های  هدف مصمم هستیم کارنامه قابل قبولی ارائه دهیم.  امیدوارم با اتحاد و همکاری ومشارکت جمعی تحقق اهداف خدمت رسانی ارتقاء یابد 
رضوان حریری کارشناس ناظر بر اجرای طرح در بهزیستی استان تهران بیان داشت:  تسهیلگر راهنمای فرایند است، کسی که فرایند را آسان تر و راحت تر می کند و تسهیل گری مجموعه روش ها و مهارت هایی است که به آسان تر کردن امور کمک می کند حریری در ادامه شرایط و ویژگیهای موسسات و تسهلیگران منتخب مجری طرح با توجه ‌به شیوه نامه های اجرایی را  تشریح نمود.
در پایان مقرر گردید کارشناسان طرح در شهرستان های استان تهران نسبت به برگزاری جلسه توجیهی با موسسات مجری و تسهیلگران معرفی شده اقدام و گزارشات مستند و مصور خود را ارائه نمایند.
    .

کد خبر 65249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد