بهزیستی و مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

بهزیستی و مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین در راستای برنامه ها و فعالیت های قرآنی ویژه جامعه ی هدف این سازمان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین امضاء این تفام نامه گفت: تمام رئوس فعالیتی ما تفسیر و تعبیری از آیات شریف قرآن کریم است؛ انشالله که خدا توفیق دهد و بتوانیم از شرح وظیفه الهی بسیار سنگین برآییم.

رضا ابهت با اشاره به گستره فعالیت های بهزیستی؛ خدمت رسانی به ۲۹ هزار و ۹۹۹ نفر معلول، ۲ هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و بی سرپرست و ۷۰۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست را از وظایف بهزیستی دانست.

وی با بیان اینکه امورات ما باید رنگ و بو و لعاب دین و مذهب داشته باشد، افزود: تلاش مجموعه ما این است بهترین کیفیت خدمات را با کمال اکرام و احترام به جامعه ی هدف ارائه نماییم.

این مسئول در ادامه با اشاره به قدرت و شدت برنامه های موسسه ثقلین؛ تداوم رفتار و انجام اعمال خیر در طول این سال ها را نشان از توانمندی افراد این موسسه دانست و گفت: امیدواریم این تفاهم نامه برکات خوبی به همراه داشته باشد و بهترین شرایط قرآنی برای جامعه هدف ما فراهم گردد.

محمدحسین قادری؛ مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین عنوان کرد : این موسسه در سال 71 به ثبت رسیده است و سه دهه از فعالیت آن  می گذرد.

قادری در ادامه افزود : در حال حاضر این موسسه 54 نفر پرسنل بیمه شده، 220 نفر مربی و 11 طرح آموزشی در زمینه های مختلف روخوانی، روان خوانی، ترجمه ی صحیفه ی سجادیه و مفاهیم نهج البلاغه، فرزندآوری، فرزندپروری، آسیب شناسی خانواده و .. دارد.

مدیر مؤسسه قرآنی ثقلین در بخش دیگری از سخنانش گفت: از 10 سال پیش مدارس قرآنی به کار موسسه اضافه شده است و هم اکنون مدارس راهیان ثقلین که به نوعی مدارس تربیت محور بر مبنای آموزش های قرآنی است در شهرستان های یزد، مهریز و میبد در حال فعالیت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: موسسه قرانی ثقلین تنها موسسه قرآنی هست که مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را دارد.

لازم به ذکر است؛ تعامل سازنده بین طرفین برای ارائه انواع خدمات آموزشی و فرهنگی به مخاطبان از جمله برگزاری طرح های هدایت قرآنی ثقلین، حفظ قرآن کریم  تربیت مربی و نخبه پروری در زمینه ی تدبّر در صحیفه ی سجادیه و نهج البلاغه، مدرسه قرآنی، طرح قرآنی آموزشکده  و ... برخی از مفاد این تفاهم نامه است.

کد خبر 65200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد