افتتاح تعاونی فراگیر ملی مدارس استثنایی فارس

تعاونی فراگیر ملی مدارس استثنایی فارس  با حضور ریاست محترم جمهور و مدیران کشوری به صورت وبینار و حضور مدیران کل بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی  اداره کار  تعاون و رفاه اجتماعی،سرپرست معاونت مشارکت ها و توانمندسازی بهزیستی فارس تشکیل و افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛
 محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس گفت: شرکت تعاونی فراگیر ملی مدارس استثنایی فارس با عضویت دانش آموزان و فارغ التحصیلان پسر و دختر مدارس استثنایی فارس که مددجویان تحت پوشش بهزیستی هم هستند تشکیل شده است.
 هوشیار افزود: این دانش آموزان قبلاً آموزش هایی از قبیل خیاطی، درودگری، مشبک، قالی بافی و ... را در طول تحصیل دیده اند، اما هدف از تشکیل این تعاونی شکوفایی سایر استعدادها و ارتقاء هویت اجتماعی مددجویان با کسب و کار است.
 مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: این تعاونی با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، مجمع خیرین،بانک توسعه و تعاون تشکیل و ثبت گردیده است و با توجه به آموزش های پیش حرفه ای و حرفه ای و حضور مربیان در کنار این دانش آموزان تولیداتی از قبیل مقنعه مدارس  ،پرده و بوم های نقاشی نیز داشتند که بازار فروش محصولات نیز مشخص است.
مدیر کل بهزیستی فارس:
تشکیل این تعاونی را بیانگر مشارکت اجتماعی،خیر جمعی و تلاش برای توانمندسازی جامعه هدف دانست و گفت: بچه هایی که در این طرح شرکت نموده اند الگویی برای سایرین خواهند بود چرا که توانمندبودن را در عمل نشان داده‌اند .
هوشیار از خیرین که همیشه پای کار خیر جهت جامعه هدف هستند نیز تشکر کرد و در جهت حمایت بیشتر از این طرح از خیرین نوع دوست دعوت نمود.
 در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان عضو تعاونی تقدیر بعمل آمد.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 65085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد